• head_banner_01
  • head_banner_02

Un eccellente ventilatore multifunzionale di raffreddamentu è riscaldamentu vi mantene cunfortu tuttu l'annu.

Duranti l'annu, vi lagnate di l'inguerni scuri è umidi o di l'onda di calore 24/7 in midsummer.
Allora hè ora di cumincià à pensà à un ventilatore multifunzionale di riscaldamentu è di raffreddamentu.
Perchè...
L'estiu hè ghjuntu !

nutizie

Forse vi battete cù una temperatura interna fuggy, forse avete sempre più notti insonne per via di l'aumentu di a temperatura fora di u ghjornu, o forse vi preoccupate di u rapidu cunsumu di a bolletta elettrica di u vostru climatizzatore.
Ch'ella sia una casalinga o un impiegatu, una persona anziana, o un zitellu, durante i mesi di l'estate, anu da disprezzà chì l'internu si trasforma in un fornu di micru giganti.Tutti deve esse assai piacevule à riposu in un spaziu còmode è frescu.
Cridite chì site ansiosu di truvà un modu.
Allora...
Un fan di torre adattatu pò allevà istantaneamente e situazioni più difficili.

Sicondu u rapportu di studiu ufficiale publicatu.U megliu tipu di stanza per dorme hè quella tranquilla, scura è fresca.Vivendu in una stanza sconfortamente calda diminuisce u rendiment cognitivu.
Qualchissia puderia dì: "Aghju un condizionatore d'aria! L'accenderaghju solu quandu aghju caldu".
Ma per piacè rivedete a vostra fattura di l'electricità da u mese passatu.
Oh, forse ùn vi importa micca di e spese.Or, simpricimenti ùn avete micca un climatizzatore.Ùn importa micca, un fan di raffreddamentu hè veramente adattatu per voi in ogni modu.

A serie di marca "ZuoLynn" di fan senza pale sviluppata è fabbricata in modu indipendenti da Calling Electric per a purificazione di a circulazione di l'aria interna pò risponde à i bisogni di a maiò parte di e famiglie è di l'imprese.

U ventilatore di pedestal bladeless hà trè opzioni, cumprese rinfrescante, riscaldamentu è purificazione.Cusì pudete sceglie esattamente u tipu di temperatura di brisa chì vulete in l'annu longu.Ùn solu ùn hà una scelta di trè funzioni, ma offre dodici marce di velocità per voi.
In più, u duttu di l'aria circular di 60 gradi à sinistra è à diritta larga amplitude swing rende adattatu per ogni stanza media à grande.
In l'estiu o l'invernu, u somatosensoriu è u respiru necessitanu un pocu di muvimentu di l'aria per esse còmode.Ancu u fan imitate u ventu variabile di a natura, ma mantene l'aria coherente è suave.Ùn vi sentite micca troppu friddu o caldu durante l'usu.U fan hà un cuntrollu remoto significa chì tutti cuntrullàranu liberamente senza distanza.

s'è vo ùn pò dorme à traversu ogni rumore, ZuoLynn uffrì Whole-room fan di torre pedestal bladeless hè impegnata à migliurà l'efficienza aria outlet di u fan è riducendu u rumore causatu da u funziunamentu di u mutore.Quandu u fan funziunamentu, u sonu cum'è un sussurru hè accumpagnatu da u ventu dolce per cullà à dorme.


Tempu di posta: 08-06-2022