• head_banner_01
  • head_banner_02

Perchè sceglite un ventilatore bladeless avà?

Vantaghji di ZuoLynn Bladeless Fan
1. Disegnu senza foglie sicuru, u zitellu hè più sicuru d'utilizà, è a mamma hè più assicurata
2. U ventu dolce ùn soffia micca direttamente, è a ghjente ùn hà micca sensu di slapping.Ùn pruvucarà micca mal di testa quandu soffia per un bellu pezzu.Hè assai adattatu per l'anziani è i zitelli.
3. Nisuna lama di fan ùn hè micca faciule di cascà frassini, shell ABS flame-retardant, faciule da pulisce.
4. Apparenza simplice è stylish, design patentatu esclusivu, adattatu per diversi stili di decorazione di l'internu, apparecchi di casa.Ancu pò esse usatu per a decorazione interna.

U puntu debule di Fan Conventional
1. U bordu di e pale di fan cù materiali duru, cum'è u metale, hè forte, è u spaziu trà e pale di fan hè grande, chì hè faciule fà male à e mani di u zitellu curiosu.
2. L'impattu di u ventu hè forte, è e persone si sentenu incunificate quandu sopranu per un bellu pezzu, è sò propensi à mal di testa è ancu friddi.
3. Dismantling and cleaning the fan blades is time-consuming and work-intensive.
4. A forma hè unica, è u voluminu ùn hè micca faciule d'almacenà.

nutizie (1)

"ZuoLynn" pò dà più cà un semplice ventu di rinfrescante!

Ventilatore ZuoLynn Bladeless - U disignu di u duttu di l'aria circulante
A diffarenza di a velocità di u ventu face chì u ventu si scontra l'un à l'altru per furmà un flussu d'aria spirale più cuncentratu.Quandu a distanza da l'outlet di l'aria aumenta, u ventu di cullizzioni si sparghje gradualmente, facendu a distanza di furnimentu d'aria più luntanu.

Ventilatore cunvinziunali - Conduttu d'aria ristrettu
I fanali cunvinziunali anu un disignu di lame.
U fasciu di u ventu hè spargugliatu è micca cuncentratu, risultatu in una corta distanza di furnimentu d'aria è un effettu poviru.

A Nostra Chjama
Stabbilita in 2018
Jiangsu Calling Electric Co. Ltd hè urigginatu da Gathering Company fundata in u 2018 chì si sviluppa principalmente nantu à u fan bladeless, chì si trova in una zona industriale ben cunnisciuta, Changzhou, Jiangsu, cù una dimensione di pianta più di 20,00 mq cuncentrata in u disignu, u sviluppu, a produzzione. e vendite inseme.I mercati venduti appruvati u nostru pruduttu hè populari.

Calling Electric hè una fabbrica prufessiunale nantu à u sviluppu di un riscaldatore di ventilatore di purificazione d'aria senza lame multifunzionale cù ingegneri esperti è squadre QC circa 20 anni.

nutizie (2)

Tempu di posta: 08-06-2022