• head_banner_01
  • head_banner_02

A primavera, l'estiu, u vaghjimu è l'invernu, ùn pudemu micca fà senza purificatori d'aria

A primavera hè a stagione di punta per l'allergii.Ancu s'è u cipresso, u pinu, u salice è l'arbureti sicomori piantati in grande quantità in a cità abbellite l'ambiente è suddisfà l'esperienza sensoriale visuale umana, ignoranu a sensazione di a pelle umana è di e vie respiratorie.Sò tutti i culpiti di l'allergii di u polline.Prurittu insuppurtable è rossu di a pelle, difficultà di respirazione cum'è strangulendu a gola... Ancu una vita nurmale ùn si pò ghjunghje, induve si pò parlà di qualità di vita ?Dopu tuttu, hè veramente imbarazzante di starnutà constantemente è di tosse senza fiatu in publicu.
À questu tempu, i purificatori d'aria sò diventati un beneficu per l'allergii.Pò filtrà facilmente è efficacemente u polline è a polvera sospesa in l'aria.Rilassate a vostra pelle, l'ochji è u nasu.

nutizie-3 (1)

L'alta temperatura in l'estiu hè grilling a terra, è ancu u ventu hè caldu.Dopu chì e vitture passavanu, a polvera volava in u celu.I germi si svegliavanu da u slack in a primavera è fughjenu in ogni locu.Sustanze nocive cum'è formaldehyde è toluene chì si nascondenu in i muri è i mobili sò stati stimulati è mischiati in l'aria.In u mità di l'estiu, u calore sweltering rende a ghjente innervata, è ancu l'aria hè troppu pigra per flussu.Se simpricimenti s'appoghjanu nantu à l'apertura di i finestri per a ventilazione, ùn solu ùn averà micca l'effettu di purificazione, ma permetterà facilmente e fonti di contaminazione esterna chì correnu è commettenu crimini per entra in a stanza.
À questu tempu, solu un purificatore di l'aria pò fà chì i sustanzi dannosi interni ùn anu nudda parte per scappà, è l'aria fresca pò sparghje in ogni angulu.

nutizie-3 (3)

U vaghjimu è l'invernu sò e stagioni più contaminati.A luce di u sole infine ghjunghje à a terra attraversu l'ostaculi di strati di nuvuli atmosferichi, ma hè sempre bluccatu da smog.Quandu vi svegliate in a matina, ùn pudete micca vede u sole, è tuttu ciò chì pudete vede hè nebbia.I saluti in a strada ponu esse identificati solu da a so voce.Ci hè chì a ghjente ancu disorientata durante u ghjornu.. Ancu s'è a mascara pò strintà a bocca è u nasu, hè assai difficiuli di respira à u stessu tempu, è ùn hè micca adattatu per u vestitu longu.
Hè cunsigliatu di utilizà un purificatore d'aria in casa, chì pò esse attivatu cù una chjave, è hè faciule d'operare.U filtru speciale pò facilmente filtrà sustanzi tossichi è patogeni, è a filtrazione è a descomposizione sò più accurate è più sicure.

nutizie-3 (2)

Tempu di post: 11-ghjugnu-2022